Veelgestelde vragen verzending & bezorging

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat kan ik doen?

Indien je jouw bestelling vóór 23:59 uur plaatst, wordt deze in principe de volgende dag gratis thuisbezorgd. Hier vind je alle actuele levertijden. Helaas kan het gebeuren dat een pakket vertraging oploopt, in de meeste gevallen wordt het pakket alsnog afgeleverd, al dan niet met vertraging. Daarom vragen we jou om in Nederland 3 werkdagen en in België 5 werkdagen af te wachten vanaf de dag van verzending, de kans is groot dat de bestelling binnen deze periode alsnog wordt bezorgd. Ook raden we je aan de tracking informatie goed in te gaten te houden, hierin vind je altijd de meest actuele status van de zending van jouw bestelling. Heb je na deze periode je pakket nog niet ontvangen? Dan ontvangen we graag onderstaande gegevens in een e-mail naar klantenservice@refurbi.nl:

  • Je ordernummer
  • Het verzendadres (deze vindd je in de orderbevestiging en in je account)
  • Een korte toelichting van het probleem

 

Bezorgen jullie op feestdagen?

Onze pakketten worden altijd geleverd door PostNL of de koeriersdienst, op dagen waarop zij bezorgen. Deze bezorgen in de meeste gevallen geen post en pakketten op feestdagen en zondagen, bestel je de dag vóór een feestdag? Dan kan het dus iets langer duren voordat je bestelling wordt bezorgd.

Daarnaast worden pakket standaard niet bezorgd op zondagen.

 

Met welke vervoerder versturen jullie bestellingen?

Op dit moment werken wij samen met twee vervoerders om een snelle levering mogelijk te maken: PostNL en een koeriersdienst. Het tijstip van bestellen bepaalt welke verzendmethode zal worden gebruikt.