Verzending & Bezorging

Refurbi.nl levert momenteel alleen aan adressen in Nederland en België. Woon je in een ander land en wil je graag een bestelling plaatsen? Neem dan contact op met onze klantenservice, we denken graag met je mee!

 

 

Alle bestellingen versturen wij als normaal pakket met Tracking code. Je ontvangt na verzending automatisch een e-mail met informatie over het verwachte aflevermoment van jouw bestelling, handig! Deze verzendoptie is standaard gratis. Bestel je op een werkdag vóór 23:59 uur? Dan wordt jouw bestelling de volgende dag gratis thuisbezorgd.

 

Levertijden

 

Besteld vóór 23:59 uur opBezorgd in Nederland opBezorgd in België op
MaandagDinsdagWoensdag
DinsdagWoensdagDonderdag
WoensdagDonderdagVrijdag
DonderdagVrijdagMaandag
VrijdagZaterdagMaandag
ZaterdagDinsdagDinsdag
ZondagDinsdagDinsdag

 

FAQ

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat kan ik doen?

Indien je jouw bestelling vóór 23:59 uur plaatst, wordt deze in principe de volgende dag gratis thuisbezorgd. Helaas kan het gebeuren dat een pakket vertraging oploopt, in de meeste gevallen wordt het pakket alsnog afgeleverd, al dan niet met vertraging. Daarom vragen we jou om in Nederland 3 werkdagen en in België 5 werkdagen af te wachten vanaf de dag van verzending, de kans is groot dat de bestelling binnen deze periode alsnog wordt bezorgd. Ook raden we je aan de tracking informatie goed in te gaten te houden, hierin vind je altijd de status van de zending van jouw bestelling. Heb je na deze periode je pakket nog niet ontvangen? Dan ontvangen we graag onderstaande gegevens in een e-mail naar klantenservice@refurbi.nl:

  • Je ordernummer
  • Het verzendadres (deze vindd je in de orderbevestiging en in je account)
  • Een korte toelichting van het probleem