Veelgestelde vragen Verzending & Bezorging

Op deze pagina vind je alles over je bestelling en bezorging. Staat je vraag hier niet tussen? Neem gerust contact op met onze klantenservice via [email protected] of 085 0470 495.

Hoeveel betaal ik aan verzendkosten bij Refurbi?

De kosten voor een standaard verzending zijn €3,50. Vanaf €50,- worden alle bestellingen gratis verzonden. Alle (brievenbus)pakketten zijn aangetekend en voorzien van een Track & Trace code. Deze ontvang je na je bestelling via de mail.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat kan ik doen?

Indien je jouw bestelling vóór 23:59 uur plaatst, wordt deze in principe de volgende dag (vanaf €50,-) gratis thuisbezorgd. Hier vind je alle actuele levertijden. Helaas kan het gebeuren dat een pakket vertraging oploopt, in de meeste gevallen wordt het pakket alsnog afgeleverd, al dan niet met vertraging. Daarom vragen we jou om in Nederland 3 werkdagen en in België 5 werkdagen af te wachten vanaf de dag van verzending, de kans is groot dat de bestelling binnen deze periode alsnog wordt bezorgd. Ook raden we je aan de tracking informatie goed in te gaten te houden, hierin vind je altijd de meest actuele status van de zending van jouw bestelling. Heb je na deze periode je pakket nog niet ontvangen? Dan ontvangen we graag onderstaande gegevens in een e-mail naar [email protected]:

  • Je ordernummer
  • Het verzendadres (deze vind je in de orderbevestiging en in je account)
  • Een korte toelichting van het probleem
Bezorgen jullie op feestdagen?

Onze pakketten worden altijd geleverd door PostNL of de koeriersdienst, op dagen waarop zij bezorgen. Deze bezorgen in de meeste gevallen geen post en pakketten op feestdagen en zondagen, bestel je de dag vóór een feestdag? Dan kan het dus iets langer duren voordat je bestelling wordt bezorgd.

Daarnaast worden pakket standaard niet bezorgd op zondagen.

Met welke vervoerder versturen jullie bestellingen?

Op dit moment werken wij samen met twee vervoerders om een snelle levering mogelijk te maken: PostNL en een koeriersdienst. Het tijdstip van bestellen bepaalt welke verzendmethode zal worden gebruikt.
Kan de bestelling de eerste keer niet bezorgd worden, dan doet de bezorger een kaartje in de bus waarop staat wanneer de bestelling opnieuw wordt aangeboden. Dit is normaal gesproken de eerstvolgende bezorgdag. Komt dit moment niet uit, dan kun je met de code op het PostNL kaartje aangeven wanneer bezorging jou wel uitkomt.